sobota, 1 października 2011

Październik

Dziś pierwszy października i z tej okazji musiałam coś jeszcze dodać 


Każdy chyba zgodzi się, że Kotlina Kłodzka najpiękniejsza jest właśnie jesienią!
Niektórzy mówią, że jesień to jedynie czas przeziębień i depresji, ale ja patrzę na to słońcem ;)
Góry oczywiście zachwycają nas swoją urodą o każdej porze roku, jednak jesienią prezentują się wyjątkowo malowniczo. Kotlina Kłodzka położona na granicy Gór Stołowych i Pogórza Gorlickiego, Gór Bardzkich, Gór Bystrzyckim i słynnego Masywu Śnieżka,  jest niesamowitą okolicą o dużych walorach turystycznych i krajobrazowych.


Jesienią lasy, łąki i cała roślinność zmienia barwę zachwycając nas tym procesem. Złoto, żółcie, brązy, czerwienie i resztki zieleni komponują się pięknie i w ostatnich promieniach jesiennego słońca błyszczą zachęcająco. Skalne twory zdobiące Kotlinę Kłodzką jesienią są dodatkowo wyodrębnione przez ciepłą kolorystykę i usunięcie nadmiaru roślinności. 

Kochajmy jesień <3

15 komentarzy:

  1. ba.. niesamowita jest Kotlina Kłodzka każdej pory roku

    OdpowiedzUsuń
  2. najpiękniejsza pewnie będzie w zimie...
    jak będzie śnieg oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA TEZ KOCHAM JESIEN <3

    OdpowiedzUsuń
  4. pikne miasto jesienia;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam lato kocham, ale za artykuł "+"

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wole lato ale do jesieni nic nie mam super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. a z zimy też będziee? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie tak ;D


    żeńska część się spisuje hah!

    OdpowiedzUsuń
  9. zaskakujecie mnie.. o wszytskim tu piszecie

    jestem Wasza wielka wielka wielka fanka !

    OdpowiedzUsuń